Uitslag 1e Jeugdwedstrijd 2015

Woensdag, 13 mei 2015

Gisteren is onze eerste wedstrijd voor het Koningschap van de jeugd gevist, Maar misschien moet de titel "Koning" wel plaats maken voor KONINGIN.

In de top 3 zijn er namelijk 2 jonge dames terug te vinden; op plaats 1 met meer als 30 vissen Nikki, gevolgd door Michiel met 14 vissen, en de nummer 3 van de avond is geworden Nisha met ook 14 vissen. Maar wat nog leuker is; iedereen heeft gister meer als één visje gevangen en niet alleen voorntjes hebben kennis gemaakt met onze jeugdige vissers.. ook de brasem weet voortaan wie er aan de waterkant zit! Volgende week gaan we verder met de 2e wedstrijd, zelfde tijd & dezelfde locatie! hieronder staat de gehele uitslag van de wedstrijd, en de algemene tussenstand na één wedstrijd.