Teun Peters winnaar Pannerdens kanaal

Zaterdag, 10 oktober 2015

Vandaag 10 oktober werdt de mooie wedstrijd pannerdens kanaal gevist. Jammer genoeg een mooi aantal deelnemers minder dan andere jaren. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Veel al de zelfde gezichten waren vanmorgen toch paraat om in de vieze koude noord oosten wind een visje te vangen.
Hoge gewichten kwamen dit jaar niet voor, maar toch leuke vangsten.
Veel voorns en daar gaan er veel van in een kilo dus lekker de hele wedstrijd beet gehad.
De gelukkige winnaar van deze wedstrijd was dit jaar TEUNI PETERS met ruim 13 kilo op de weegklok.
Teun gefeliciteerd vissen dat kun je dat weet iedereen maar deze kun je toch weer mooi bijschrijven want deze onbreekt nog op je lijstje.
Verders werdt er ook goed gevist door de welkoop boys met een 2de en 3de plek net niet genoeg voor het 1tje maar wat niet is kan nog komen.
Niet te vergeten good old Joop van Roijen met een mooie 1ste plaats aan de boven kanten.
Mannen super gevist en op naar volgend jaar.

Namens alle visser van st petrus mag ik de organisatie heel hartelijk bedanken voor deze mooie wedstrijd die nooit verloren mag gaan.

BRON:  John Bisseling