verslag 2de jeugd wedstrijd:

Zaterdag, 14 mei 2016

De temperatuur is ondertussen weer gezakt, maar afgelopen dinsdag tijdens de 2e viswedstrijd van onze Jeugd was de temperatuur zeer aangenaam! Net als vorig jaar was er weer een smakelijk traktatie van DÉ ijssalon van Huissen en omgeving: La differenza, Han super bedankt voor deze heerlijke ijsjes!

Het lekkere weer heeft van afgelopen weekend heeft het water ook goed kunnen opwarmen en dit was te zien in de vangstresultaten, er werd deze avond door de meeste deelnemers vis gevangen met als topper deze avond: Lars met 83 centimeter Nisha was er vorige week niet bij maar heeft met 58 centimeter zich mooi tussen de top van het klassement gevist. Pepijn zijn leefnet bleef vorige week leeg, maar deze wedstrijd wist hij 46 centimeter bij elkaar te vissen. Nikki, votrige week goed voor een 161 centimeter vis weet haar totaal uit te breiden naar 200 centimeter met haar vangsten deze avond. Michiel wist 33 centimeter te vangen, Jarno 32 centimeter en damian 12 centimeter. Casper was met 11 centimeter de laatste visser die wat wist te vangen. Nieuw deze wedstrijd waren de prijzen voor de kleinste en de grootste vis, de kleinste vis werd gevangen door Jarno (7centimeter) en de grootste door Nisha (19centimeter) Aankomende dinsdag is de derde wedstrijd alweer, zelfde plaats en zelfde tijd zien we jullie natuurlijk allemaal weer graag aan de waterkant!! een foto stuur ik je nog na! Groetjes *Marijn, yarvin en naïma wisten geen vis te vangen deze editie.