3e jeugdwedstrijd alweer gevist

Zaterdag, 21 mei 2016

Dinsdag avond 17-5 is de 3e jeugdwedstrijd alweer gevist: de vangsten waren weer beter als de voorgaande edities en het werd spannend wie er met de prijzen vandoor zou gaan;

De eerste plaats was er uiteindelijk voor Jarno, hij wist 108 centimeter bij elkaar te vissen en wist ook nog eens de grootste vis van de avond te vangen! (21cm)

Plek 2 was er voor Nisha, met 74 centimeter en daarnaast ook de kleinste vis (7cm)

Naïma en Nikki wisten beide 55 centimeter te vangen.

Marijn moest wat langer wachten, maar na stoer vol te hebben gehouden wist hij met een inhaalrace 39 centimeter bij elkaar te vangen, Pepijn had 36 centimeter, Michiel 34 centimeter, Lars 31 centimeter en Yarvin wist helaas zijn vis niet in het net te krijgen en eindigde de avond met een leeg net.

Aan het einde van de avond was daar niemand minder als Han Leijser zelf, met zijn stoere ijsmobiel wist hij bij iedereen weer een zoete glimlach op het gezicht te toveren..

de ijsjes waren heerlijk!

Volgende week 24-5 is alweer de laatste wedstrijd, ook als je nog niet eerder hebt mee gevist kan je gewoon mee doen!!