Herdenkingswedstrijd Nol de Haas

Zaterdag, 13 augustus 2016

Een keer per jaar is het dan weer zo ver, onze nachtwedstrijd op de Rijn. De waterstand eigenlijk net wat te hoog 9.05 meter. Het weer heerlijk, geen wind geen regen temperatuur 18 graden.

Verwachtingen met de vangst niet te hoog. Met 10 koppels gingen we van start.
Met favoriet de twee mannen van de welkoop, twee maal winnaar.
En ze maakten het weer waar.

Hier de uitslag van de eerste 5 koppels.

1 - Marcel Willemsen en John Bisseling                               gewicht 34.600 gram.
2 - Frank Enklaar en Joop van Roijen                                    gewicht 26.550 gram.
3 - Dennis Muller en Roel van Dort                                        gewicht 26.000 gram.
4 - Geert Meeuwsen en Roy van Moerkerk                           gewicht 24.800 gram.
5 - Renee Albouts en Teunie Peters                                                    20.800 gram.

Marcel en John van Harte en de rest allemaal tot volgend jaar