bericht van de jeugdcommissie

Dinsdag, 7 februari 2017

2017, een eerste bericht van de jeugdcommissie: Dit jaar wordt alweer het derde jaar dat we actief zijn met én voor onze jeugd vissers, 2017 wordt een jaar waarin we allereerst een nieuw commissie lid mogen introduceren:

Thomas van Embden gaat ons team versterken, Thomas is een fanatiek visser en leraar van beroep, hij is onlangs met "goud" geslaagd voor zijn diploma: "viscoach." Welkom Thomas!

Ook zal er een nieuwe wedstrijd worden toegevoegd aan het programma, namelijk de jeugd Betuwe combinatie, dit jaar wordt die georganiseerd door HSV de snoek uit Gendt.

Alle wedstrijden van dit jaar zullen worden gevist vanaf halverwege Mei tot halverwege Juli. In totaal gaat het dan om 7 wedstrijden.

Meer informatie over de wedstrijden zal worden verteld op de informatie avonden welke dit jaar zullen worden gehouden op:

11 & 12 April in het clubgebouw "de Ark"

Tijdens deze avonden zal er visles worden gegeven door onze vismeester en wordt er daarna samen met jullie geoefend in diverse vis-vaardigheden.

Dus hou de avonden vast vrij op 11&12 April, precieze tijden volgen t.z.t. nog op de website, Facebook en in het gemeente nieuws.

Wij kijken uit naar een nieuw jaar, met hopelijk voor iedereen veel vis en mooie avonturen!

De jeugdcommissie van HSV St. Petrus.