Over ons

Hengelsportvereniging St. Petrus Huissen, opgericht op 9 januari 1937, behartigt de belangen van ongeveer 500 leden en jeugdleden.

Het doel van deze website is het actueel informeren van onze leden en andere geïnteresseerden.

Ik nodig iedereen uit om ideeën, suggesties, op- of aanmerkingen en aanvullingen per e-mail naar mij toe te sturen. Leuke visfoto's, -fotoreportages of -filmpjes zijn ook zeer welkom. Deze zullen dan geplaatst worden op de website. Laat iedereen meegenieten van die gevangen kanjer, een bijzondere vangst of een impressie van een vistrip of een viswedstrijd.

Als iemand een artikel wil schrijven over een leuke belevenis, iets aan de kaak wil stellen of anderen wil informeren dan is daar ook alle ruimte voor. Dus ik zou zeggen: laat die verhalen en foto's maar komen!

Het logo van HSV St. Petrus tot 2015.