Vergunningen

Wilt u lid worden van H.s.v. St. Petrus? Dat kan! Als u bij ons lid wordt krijgt u de vergunning van de vereniging en de vispas met de Landelijke lijst van wateren.
Onze vergunningen zijn te verkrijgen bij:

Joop van Roijen
Koelhuisstraat 49
6851 NC te Huissen
026-3252302 of 06-20862504

j.roijen@betuwe.net

U krijgt dan een aantal formulieren die u moet invullen voor de aanvraag van de vispas. U krijgt een tijdelijke vispas mee. We stellen het zeer op prijs als u eerst even een afspraak maakt met Joop. Deze vergunningen zijn af te halen, elke maandag en vrijdag avond van 18.00 tot 20.00.

Bij de Welkoop (Boerenbond) Huissen  zijn vergunningen en dagvergunningen verkrijgbaar

(dagvergunning kost € 10,00 Hier mag je NIET mee NACHTVISSEN EN op karper vissen)

Welkoop Huissen
Huismanstraat 44
6851GV, Huissen

Wordt u nieuw lid bij HSV St. Petrus dan wordt er eenmalige inschrijfkosten van € 5,00 berekend.

Wilt u uw lidmaatschap opzeggen? Dit dient vóór 1 oktober te geschieden bij de ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. Stuur een e-mailbericht naar ledenadministratie@vispas.nl en vermeld hierin uw naam en uw pasnummer.