Koppelwedstrijd Jeugd

Woensdag, 8 juli 2015

Met een geslaagde koppelwedstrijd van gisteravond is het officiële wedstrijd seizoen "2015" van de jeugd tot een einde gekomen. Maar... We sluiten natuurlijk niet zomaar het seizoen!

Zaterdag 19 September gaan we in de middag naar Pannerden, daar gaan we met z'n allen proberen zoveel mogelijk forel te vangen. Op deze dag zal ook de prijsuitreiking plaats vinden. Meer informatie over deze dag zal in de loop van Juli/Augustus per mail, via de website en Facebook bekend worden gemaakt. Nu dan de uitslag van de wedstrijd; Op de eerste plek vinden we een bekende dame terug: Dat Nikki het vissen niet van een vreemde heeft geleerd blijkt uit de ruim 7 meter vis (63 visjes) welke ze samen met haar vader heeft weten te vangen. Een goeie nummer 2 was Pepijn, samen met Joop wist hij 229cm te vangen (uit betrouwbare bronnen hebben we vernomen dat Joop niet zo veel heeft gevangen.)

Jarno kwam net wat centimeters te kort, maar met 220 hele centimeters wist hij knap 3e te worden samen met zijn vader! De rest van de uitslag is als volgt: 4: Nisha 214 centimeter 5: Tigo. 188 centimeter 6: Michiel 84 centimeter 7: Ramon 73 centimeter 8: Lars. 59 centimeter 9: Naïma 51 centimeter 10: Danny 50 centimeter Namens iedereen die aanwezig was inclusief de voltallige Jeugdcommissie willen we Marcel (Welkoop Huissen)en Geert nogmaals bedanken voor de sponsering van de vele prijzen (Hengels, molens, voer, tuigjes en nog veel meer) Graag zien we jullie natuurlijk allemaal terug op 19 september in Pannerden. Veel visplezier toegewenst alvast deze zomer!