Karper wedstrijden 2016

Maandag, 25 januari 2016

Hallo karper vrienden Ook dit jaar zullen wij weer een aantal wedstrijden gaan organiseren in competitie verband.

Met een extra weekend en de aftrap op de zilverkamp. Er zal wederom in koppels gevist gaan worden. En uiteraard zullen we afsluiten met het Wim pauwelsen weekend in de grote bloem. Er zijn nog maar enkele plaatsen vrij dus mochten er nog mensen zijn die graag mee zouden willen vissen kunnen zich eigen opgeven door op onderstaande link te klikken. Maar wees er snel bij want er is plaats voor 7 koppelsen

Tevens zijn er ook enkele wijzigen door gevoerd. Wat betreft de organisatie en de karpercommissie. Theo heeft heeft het te druk met zijn werk. Waardoor dion het stokje heeft overgenomen. En zal ondersteund worden door Michael en Conny.
Verder gaat onze dank uit na onze sponsoren die ook dit jaar waarschijnlijk weer van de partij zullen zijn. Jan Derksen bestratingen. Buitenpoort catering. Rrt baits. Hengelsport thromp. Hengelsport Arnhem. En uiteraard onze hoofdsponsor welkoop Huissen.

opgave is alleen mogelijk via site en onderstande link:

Wij wensen iedereen een goed vis jaar en vang een bak!!

Mvg

Michael Dion en Conny