eerste jeugdwedstrijd

Donderdag, 16 mei 2019

16 jongens en meiden namen deel aan de eerste jeugdwedstrijd van het seizoen 2019, een prima opkomst en voor velen was het zelfs de eerste keer dat ze naar de waterkant gingen dit jaar.

Er werdt door bijna iedereen vis gevangen, een enkeling wist helaas geen vis in het net te krijgen. Nieuwkomer Luuk wist deze avond de meeste vis te vangen, met een totaal van 183 centimeter bleef hij Samira (159 cm) en Robin (147cm) voor.
Samira wist deze avond de grootste vis te vangen. Helaas voor Stef, zijn top vis wist te ontsnappen.. De uitslag ziet er als volgt uit: Luuk 183 centimeter Samira 159 centimeter Robin 147 centimeter Casper 104 centimeter Bram 92 centimeter Isabelle 42 centimeter Naïma 31 centimeter Leon M. 27 centimeter Stef 26 centimeter Jayden 16 centimeter Sam 15 centimeter Leon B. Michiel Damian Elise Teun Er was veel support langs de waterkant, dat zien we natuurlijk graag! Dinsdag 28 mei is de volgende wedstrijd! Mocht je de eerste wedstrijd hebben gemist, geen probleem! Je kunt per wedstrijd inschrijven.