Uitslag jeugdcompetitie 2021

Donderdag, 8 juli 2021

Na 4 wedstrijden met wisselende resultaten te hebben gevist op de zilverkamp was het tijd om de centimeter bij elkaar op te tellen. Wie waren de winnaars bij de junioren en wie bij de pupillen??

Bij de pupillen wist uiteindelijk Didi in haar laatste 2 wedstrijden het verschil te maken. Ze wist een totaal van 195 centimeter bij elkaar te vissen. Jullian kwam tot 167 centimeter, Tom tot 130, Morris: 28, Daan: 24, Mels en Mats visten slechts 1 wedstrijd zonder vangst.

Bij de junioren was het extra spannend omdat de nummer 1&2 elke wedstrijd vis wisten te vangen daarmee zou het tot de laatste seconde spannend blijven..

Sinds jaren is er weer een mannelijke kampioen, Leon wist 267 centimeter te vangen en daarmee is er sinds jaren weer een koning.
Naïma die al vaker koningin is geweest is geëindigd op de tweede plaats met 192 centimeter. Bram is derde geworden met 116 centimeter. Elise wist 63 centimeter te vangen en Mex 45.

Volgend jaar gaat de competitie gewoon weer van start zonder tegenbericht. Hou vanaf februari / maart 2022 de website, Facebook en het gemeentenieuws goed in de gaten voor informatie over het seizoen 2022!

Namens de jeugdcommissie willen wij iedereen bedanken die aanwezig is geweest dit jaar, we hopen jullie in 2022 terug te zien en natuurlijk ook buiten de wedstrijden om aan de waterkant!

Een fijne zomervakantie toegewenst.

De jeugdcommissie.