uitslag ouder & kind koppel

Donderdag, 8 juli 2021

Een flinke wind en een bak met water waren geen probleem voor de jongens en meiden van HSV St. Petrus om op te komen draven voor de jaarlijkse ouder en kind koppelwedstrijd, 12 kinderen hadden hun vader, moeder, opa, oma of bekende opgetrommeld om deel te nemen aan deze wedstrijd.

Vanaf het startschot tot het einde werd er gelijk gevangen, ten opzichte van de seizoenstart was dit een wereld van verschil! Een flinke plensbui en zomerse mini storm konden de pret niet bederven. Toen “het vishuiss” van Huissen alle aanwezigen kwam trakteren op vers gebakken kibbeling toverde dat bij iedereen een brede glimlach op het gezicht. Vol met vernieuwde energie werd er goed door gevist tot het einde. Wie zou er de meeste centimeters gaan vangen?!

Na het vele meten (zoveel is er het hele seizoen nog niet gevangen) was de winnaar bekend, Robin wist samen met Manon ruim 3 meter in het net te toveren, daarmee hielden zij de nummer 2: Jullian en Theo achter zich met een dikke meter. Gevolgd door Theo en Theo met 216 centimeter!

Didi wist wederom de grootste vis van de avond te vangen, een mooie voorn van 25 centimeter. Bram ving de kleinste van 9 centimeter.

De avond werd afgesloten met de prijsuitreiking van de jeugd competitie (zie volgend bericht) én de koppelwedstrijd.

Dit bescheiden feestje werd gesponsord met het overheerlijke ijs van La differenza uit Huissen. voor de tweede maal dit seizoen bracht Han ons zijn heerlijke schep ijs.

Hiermee is het seizoen ten einde gekomen, we kijken als jeugdcommissie uit naar volgend jaar. Waarin we hopelijk zonder beperkingen kunnen aanvangen met de informatie avond om daar de rest van het seizoen te publiceren.

Onze dank gaat uit naar alle betrokken kinderen en ouders én onze sponsoren:

Welkoop Huissen, Vishuiss Huissen, La differenza Huissen. Onze dank is groot voor jullie jaarlijkse betrokkenheid bij onze jeugd!

Uitslag koppelwedstrijd:

Robin en Manon: 331 centimeter