Uitslag eerste jeugdwedstrijd:

Dinsdag, 7 juni 2022

Ondanks de regen, heel.. heeel.. veel regen... waren er toch 13 dappere jongens en meiden bij de eerste competitie wedstrijd van dit jaar aanwezig.

De vele neerslag weerhield de kinderen er niet van om lekker veel vis te vangen. De ene moest er wat langer op wachten als de ander, maar uiteindelijk wist (bijna) iedereen vis te vangen.

Stan heeft deze avond de grootste vis gevangen, na een spannende drill samen met papa wist hij met deze mooie schub karper van 44 centimeter voor de camera te poseren.

De uitslag is als volgt:

eerste plaats: 346 centimeter: Tom
tweede plaats: 292 centimer: Jullian
derde plaats: 183 centimer: Bram
Vierde plaats: 167 centimer: Marvin
Vijfde plaats: 133 centimer: Theo
Zesde plaats: 89 centimer: Robin
Zevende plaats: 88 centimer: Stan
Achtste plaats: 60 centimeter: Naïma
Negende plaats: 54 centimer: Leon
Tiende plaats: 41 centimer: Raff
Elfde plaats: 35 centimeter: Bente
Twaalfde plaats: 30 centimer: Didi
Dertiende plaats: 0 centimeter: Mexx

Volgende week, maandag 13 juni is de tweede wedstrijd. Zelfde tijd, zelfde locatie!

foto klik hier