Uitslag tweede jeugd wedstrijd:

Dinsdag, 14 juni 2022

Daar waar het tijdens de eerste wedstrijd met bakken uit de lucht kwam, was het nu een heerlijk zonnetje wat overheerste.

Met wederom een mooie opkomst is er ruim 15 meter vis gevangen door “bijna” alle deelnemers. Helaas was niet iedere stek succesvol, we hopen dat dit volgende week beter zal zijn.

Robin zat op een kop stek, deze blijken vaak succesvol tijdens de wedstrijden. Vandaag wist hij er boven de 3 meter aan vis te vangen.

Op de tweede plaats, Naïma met 271 centimeter én een schildpad. Ook op het Binnenveld zijn er diverse schildpadden aanwezig, welke daar niet geboren zijn….

Op de derde plaats, Leon met 224 centimeter. Wie weet hoeveel centimeter dit meer had kunnen zijn als de beoogde “tak aan de lijn” een flinke karper bleek.

Het record voor kleinste vis dit seizoen staat nu op naam van Marvin hij ving 2 vissen met een totale lengte van 12 centimeter, de kleinste was slechts: 5 centimeter groot.

Plek 4: 217 centimeter: Theo
Plek 5: 202 centimeter: Jullian