de jeugd afgesloten

Zondag, 9 juli 2023

Zaterdag 8 Juli, onder tropische omstandigheden werd het seizoen voor de jeugd afgesloten met een ochtendje forelvissen op de forel vijvers in Gendt.

. Met hulp van vele ouders, familieleden én Ron, van FTM. werden de forellen, welke in 2 groepen waren uitgezet, gevangen.

Onder de hete zon was het zeker niet makkelijk, goed insmeren en proberen schaduw te creëren was geen overbodige luxe. Met zeker 40 forellen kon iedereen aan het einde van de dag met schoongemaakte en gerookte forel naar huis. De zalm forel wist helaas zich te ontdoen van de haak, toch wist Rinze met vader Hans meerdere forellen te vangen. Dan waren er ook nog de grote karpers welke Theo zijn elastiek flink deden uitrekken over de breedte van het water. Ondertussen wist hij zelfs op zijn Made enkele forellen te vangen, dit was niet mogelijk werd op voorhand verteld, Huissense vissers, een klasse apart 💪🏼!

Na tussendoor een drankje en voor de smikkelaars broodjes met gefrituurde lekkernij was het tijd voor de prijsuitreiking in het clubgebouw, de Ark.

Eenmaal daar aangekomen werden alle kinderen en ouders van harte welkom geheten door Geert en Elly.. iedereen kreeg heerlijk koude drankjes, gesponsord door de vereniging evenals de warme snacks en gouden frietjes. Als extra snack was er nog de kibbeling, vers gebakken en gesponsord door de viszaeck in Huissen. Het smaakte fantastisch allemaal waarvoor dank!!

En toen het moment, de prijsuitreiking (dit wordt een aparte post😁) Naast dat er voor iedereen een medaille was, waren er speciale prijzen voor de nummers 1,2,3 bij de pupillen én bij de junioren. Ook voor de grootste en kleinste vis was er een mooie beker.

Wij willen alle deelnemers, de ouders, begeleiders en familie leden én ook zeker onze sponsoren bedanken voor dit fantastische seizoen, vele nieuwe gezichten, vele meters vis maar bovenal heel veel blije gezichten langs de waterkant.

Wij gaan bedenken hoe we volgend seizoen nog leuker en interessanter kunnen maken, geniet van jullie vakantie en vooral lekker blijven vissen allemaal 😃🎣!

Tot de volgende!

De jeugdcommissie.