HSV St. Petrus heeft een nieuw logo!

Woensdag, 29 april 2015

De hengelsportvereniging is momenteel druk bezig met vernieuwingen!

Over het oude logo zullen we binnenkort wat meer vertellen, want de geschiedenis van de vereniging mag niet zomaar verloren gaan. Het logo voldoet alleen niet meer aan de eisen van vandaag de dag.
Met de komst van een nieuwe website (per 1 mei), maar ook het geheel nieuw opgezette jeugdvissen komt dit nieuwe logo dan ook als geroepen!
Met trots presenteren we het nieuwe logo. Het logo is de skyline van Huissen met daarbij een fanatieke visser. Deze lijntekening is ontworpen door Joris Bouman.
We zijn nog op zoek naar een goede slogan. Help jij mee deze te verzinnen!? Stuur een mail.naar louisgoulmy@gmail.com