Uitslag 4e Jeugdwedstrijd 2015

Donderdag, 11 juni 2015

Dinsdagavond 9 Juni werd alweer de 4e viswedstrijd van onze jeugd gevist! Voor deze laatste avond was er weer een sterk deelnemersveld op komen dagen aan de waterkant.

Al direct na het loten van de stekken werden onze jeugdige toppers getrakteerd door de ambachtelijke bakker Theo Engelen op speciale, maar met name heerlijke ´vis´ broodjes!

Met een goed gevuld buikje werden om 18:30 de hengels uitgegooid. Er werd door bijna iedereen gevangen. Aan het einde van deze avond was het Naïma die er vandoor ging met de eerste prijs met maar liefst 298 centimeters. Danny werd knap 2e met een knappe 191 centimeter. De nummer 3 van vanavond was Pepijn, hij wist 153 centimeter bij elkaar te vissen.

De competitie wedstrijden voor de jeugd zijn hiermee tot een einde gekomen, maar het seizoen is nog niet voorbij! Dinsdag 7 Juli aanstaande staat er een koppelwedstrijd op het programma waarbij onze jeugdleden samen met papa, mama, opa of oma mogen vissen. De tijden zijn zoals gewoonlijk, dus we verzamelen weer om 17:45 aan de waterkant!

Meer informatie wordt in de loop van deze maand op de website en op Facebook geplaatst!

Een speciaal woord van dank deze avond is er voor Marcel (van de Welkoop in Huissen). Marcel had voor iedereen die deze avond mee deed een extra prijs van €5,- mee genomen (geheel gesponsord!)

Hieronder de totale uitslag