uitslag KarperWed. zilverkamp

Vrijdag, 22 april 2016

Afgelopen zaterdag was het na een paar maanden eindelijk weer zover. De eerste karperwedstrijd van HSV Sint petrus.

Om half 7 smorgens stonden er 5 koppels startklaar om te gaan loten voor de 1e competitie van het jaar. Helaas waren er 2 koppels afwezig. Waarbij het bij een koppel de oorzaak slaap had. Rond 0645 ging iedereen zijn weg na de stekken. En waar het om half 8 allemaal weer begon. Binnen het 1e uur was het al meteen raak op stek 3 bij Conny en Colin. En deze mochten na een mooie drill de score op 28,8 pond zetten.
En ging het op stek 4 meteen los met een trio aan platte.
Over het water heerste een ontspannen sfeer bij iedereen en was iedereen er ook wel van overtuigd dat het nog wel goed zal komen. En dat werd ook nog versterkt op het moment dat het bij Theo en Michael raak was. Met een kleinere schub van 17,4 pond.
Terwijl dat het op stek 7 een Feestje was. Gingen yvo en Dion ook door met hun vangsten. En vingen platte nummer 4 tot 6. En dat allemaal voor 12 uur.
In de middag werd het weer steeds slechter, en de omstandigheden voor deze visserij dus ook. Waar de meeste gingen profiteren van het feit dat er een cafetaria in de buurt zat. Bleef het verder over al stil. En zo kwam om 19 uur ook deze wedstrijd weer ten einde. En kunnen we terug kijken op een qwa vangsten, een teleurstellende dag. En qwa gezelligheid een top dag hebben gehad.

Mvg de karperwedstrijd commissie.

28,8 pond

17,4 pond