Jeugd visprogramma 2016

Woensdag, 6 april 2016

Jongens en meisjes, de klok is weer een uurtje vooruit gegaan en de temperaturen zijn aan het stijgen! De hoogste tijd dus om de visspullen te controleren of alles compleet is om straks weer aan de waterkant een hengeltje uit te gooien.

Samen met jullie vriendjes en vriendinnetjes, papa of mama of misschien wel met opa of oma! Maar natuurlijk ook tijdens de wedstrijden van de Hengelsportvereniging waar jullie lid van zijn.

Ook dit jaar mogen wij namens Hengelsportvereniging St. Petrus weer een aantal wedstrijden voor jullie organiseren, een koningschap net als bij de volwassenen, een koppelwedstrijd met een volwassenen en later in het seizoen zullen we weer met zijn allen een uitstapje maken voor een dagje vissen op forel.

Nieuw dit seizoen is de Betuwe combinatie voor de jeugdleden van alle deelnemende verenigingen uit Lingewaard, er zal dan worden gevist in het water van één van de deelnemende verenigingen en dat zal elk jaar doorwisselen.

We beginnen dit seizoen natuurlijk weer met 2 informatie avonden waarin les wordt gegeven door onze vismeester Joop.

De datums welke jullie goed moeten onthouden voor dit seizoen zijn:

•Dinsdag 12 April (18:30 / 20:30)
Jeugd voorlichtingsavond in de Ark in Huissen
(Adres van de Ark: hazekamp 2B inloop vanaf 18:00)

•Dinsdag 19 April (18:30 / 20:30)
Jeugd voorlichtingsavond in de Ark in Huissen
(Adres van de Ark: hazekamp 2B inloop vanaf 18:00)

•Dinsdag 3 Mei:eerste Koningswedstrijd
•Dinsdag 10 Mei:tweede Koningswedstrijd
•Dinsdag 17 Mei:derde Koningswedstrijd
•Dinsdag 24 Mei:vierde Koningswedstrijd
•Dinsdag 21Juni:Koppelwedstrijd met volwassenen
•Zaterdag 27Augutus:Jeugd Betuwe combinatie

Het koningschap en de koppelwedstrijd zullen worden gevist in Parkvijver de Zilverkamp, we zullen om 18:00 verzamelen bij de stenen Brug en na het loten zullen we van 18:30 tot 20:30 vissen, elke avond is er weer voor iedereen een prijs! Kosten voor deelname zijn €2,00 per deelnemer.

Wedstrijd informatie zal tijdens de informatie avonden worden toegelicht door de jeugdcommissie, daarnaast zullen de regels terug te vinden zijn op onze website:

www.hsvstpetrus-huissen.nl

Wil je even laten weten of je komt deze avond, dit kan je doen via het inschrijfformulier op de website. Onder het kopje: Jeugd -> Opgave voorlichtingsavond