Pepernotencup 2018

Zondag, 25 november 2018

Vandaag onze laatste wedstrijd: de pepernotencup, gesponsord door onze warme bakker Theo Engelen.

Een seizoen met wisselende uitslagen, voorjaar niet best en de laatste wedstrijd over het algemeen slecht. Opkomst van de wedstrijdvissers prima te noemen.
Op een krib werd er goed gevangen, trouwens het hele jaar al. Waterstand 6 meter 60 te laag.
Weer erg koud, genoemd waterkoud.

Hier de uitslag van de eerste 5.

1- Frans van den Weerde en Menno Albouts    Gewicht 18.200 -Krib 2.
2-Jan Peters en Teunie Peters                            Gewicht 6.780 - Plei 7.
3- Luuk Dennisen en Henk Mazen                      Gewicht 4.260- Krib 13.
4- Theo Engelen en Andre Sanders                   Gewicht 3.890 Plei 6.
5-Theo Lauwrens en Joop van Heemkerk        Gewicht 3.650 Krib 9.

Sint Petrus bedankt Theo en alle mensen die een steentje hebben bijgedragen aan de vereniging.
Iedereen een fijne kerst en een goed uiteinde tot volgend jaar allemaal.