Clubkas Campagne !!!

Zondag, 7 april 2019

Ben je op 1 april 2019 particulier lid van Rabobank Maas en Waal - Oost Betuwe? Stem dan op ons! Breng van 15 tot en met 28 april jouw stem uit via www.rabobank.nl/mwob

Particuliere leden van Rabobank Maas en Waal - Oost Betuwe mogen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne stemmen op hun favoriete verenigingen en stichtingen uit de regio's Maas en Waal en Oost Betuwe. Ben je klant van Rabobank Maas en Waal - Oost Betuwe en vóór 1 april 2019 particulier lid van deze bank? Geef ons dan jouw stem tijdens de stemperiode! De stemperiode loopt van 15 tot en met 28 april 2019.

Alvast bedankt voor de moeite.