jaarlijkse informatie avond voor de jeugd

Woensdag, 17 april 2019

Afgelopen week is onder leiding van de jeugdcommissie het seizoen 2019, met de jaarlijkse informatie avond voor de jeugd geopend.

Voor enkele bekenden en ook weer een nieuwe generatie hengelaars is er deze avond een theorie les verzorgd door onze helaas vertrekkende vismeester “Thomas”. Thomas gaat op korte termijn ons mooie Huissen verlaten en zal daarom minder aan de waterkant te zien zijn. Via deze weg willen wij Thomas nogmaals bedanken voor zijn inzet de afgelopen jaren.

Direct na de verworven theorie zijn de kinderen aan de slag gegaan met diverse workshops om zo het geleerde in de praktijk te beoefenen.

Voor iedereen die deel heeft genomen aan de informatie avond (ook de afgelopen edities) zal er na de eerstvolgende viswedstrijd een officieel diploma klaar liggen.

Aan het einde van de avond zijn alle kinderen vertrokken met een volle tas hengelsport- en informatie materiaal welke mede mogelijk gemaakt zijn door de hengelsport federatie midden Nederland.

Deze avond is mede mogelijk gemaakt door de gastvrijheid van de Welkoop in Huissen, aangekleed door de Buitenpoort en natuurlijk onze vrijwilligers.