tweede wedstrijd van onze jeugd

Donderdag, 30 mei 2019

Afgelopen dinsdag 28 mei is alweer de tweede wedstrijd van onze jeugd gevist. Met een geweldige opkomst van 19 kinderen zien wij een stijgende lijn in het aantal kinderen wat langs de waterkant te vinden is.

Daar waar het de rest van de dag met bakken uit de lucht kwam, waren de weergoden ons goed gezind tijdens de wedstrijd. Iedereen wist diverse malen beet te krijgen, helaas moesten enkele vissen worden gelost waardoor niet iedereen vis in het net kreeg.

Jolanda Joosten van het vishuis in Huissen heeft deze avond al onze deelnemers getrakteerd op vers gebakken kibbeling, deze smakelijke verassing zorgde voor heel veel blije gezichten langs de waterkant. Jolanda, nogmaals bedankt voor deze heerlijke traktatie!

Dan de einduitslag:

Samira, vorige week al op een knappe 2e plaats, wist deze avond maar liefst 249 centimeter bij elkaar te vangen waarbij ook de grootste vis van de avond zat. Een mooie zeelt van maar liefst 41 centimeter lang.
Hiermee bleef ze haar grote zus Naïma (185 centimeter) voor. Daan P. was er deze avond voor het eerst, met 158 centimeter wist hij de 3e plek te bemachtigen.

Casper & mats: beide 107 centimeter.
Leon M: 70 centimeter
Robin: 63 centimeter
Leon B: 52 centimeter
Morris: 41 centimeter
Stef: 39 centimeter
Teun en Daan vD: Beide 38 centimeter
Lieke en Luuk: beide 28 centimeter
Bram: 27 centimeter
Sam: 20 centimeter
Damian, Elise en Isabel: hadden de pech dat de vis er vandoor ging voordat deze boven water kon worden getoverd.

De volgende wedstrijd is op dinsdag 11 Juni.

We zien jullie natuurlijk graag allemaal weer terug voor de volgende ronde!

Ps: elke wedstrijd worden de prijzen opnieuw verdeeld, hebben jullie deze 2 wedstrijden gemist? Geen probleem, je kan de volgende keer zo aansluiten.

De jeugdcommissie.