Uitslag derde jeugdwedstrijd

Woensdag, 12 juni 2019

BerichtUitslag derde jeugdwedstrijd 11 juni: Met wederom een fantastische opkomst is er op deze mooie dinsdag avond ruim 12 meter aan vis gevangen waarbij slechts een enkeling geen vis op het droge wist te krijgen. zoals in een eerdere post vermeld, begon voor iedereen de wedstrijd met een overheerlijke traktatie van dé ijssalon van Huissen om streken. Direct na het aanvangen van de wedstrijd wist Naïma haar eerste vis te vangen, het bleek dat de vis goed aanwezig was op haar stek want vele vissen volgden gedurende de avond. Zowel op de linker als op de rechter helft van het water wisten vele kinderen meer als een meter vis bij elkaar te vangen, zo blijft het spannend wie er aan het einde van het seizoen de meeste centimeters op zijn of haar naam heeft staan. Naïma was de winnaar van deze wedstrijd met 175 centimeter, Elise wist met een sterke derde wedstrijd de 2e plaats te bemachtigen met 143 centimeter. Lucas, vanavond voor het eerst wist knap 3e te worden met 138 centimeter, Lucas wist ook de twee kleinste vissen van de avond te vangen. 2 bittervoorntjes van maar liefst 6 centimeter wisten de dobber onder dte krijgen. de grootste vis van de avond was een prachtige zeelt van 48 centimer gevangen door Mats. Sam 126 centimeter Bram 125 centimeter Mats 113 centimeter luuk 107 centimeter Leon B 101 centimeter Samira 70 centimeter Michiel 46 centimeter Daan P 38 centimeter Isabel 32 centimeter Robin 29 centimeter Teun 29 centimeter Leon M 0 centimeter Stef 0 centimeter De volgende en laatste competitie wedstrijd is over 2 weken op dinsdag 25 Juni. Daarna volgen de koppelwedstrijd, jeugdbetuwe combinatie, seizoenafsluiter en het riviervissen nog. je kunt elke wedstrijd mee doen, gelieve voor de koppelwedstrijd op te geven door te reageren op dit bericht of een van de jeugdcommissie leden te benaderen tijdens de aankomende wedstrijd.