Jeugdseizoen 2021 gaat van start!

Zaterdag, 15 mei 2021

Na lang in spanning te hebben gewacht kan de jeugdcommissie eindelijk een deel van het jaar programma presenteren. De flyers hangen inmiddels langs de waterkant, de meeste voorbereidingen zijn getroffen. Maar... ‼️Let op, gezien de huidige waterstand kunnen we niet het beoogd aantal deelnemers kwijt tijdens de jeugd wedstrijden, in het weekend voorafgaand aan de eerste wedstrijd zal een beslissing worden gemaakt of dat er eventueel wordt uitgeweken naar de zilverkamp‼️ hou de site en Facebook pagina hiervoor in de gaten

Afgelopen jaar is er helaas niet in wedstrijd verband gevist, dit jaar is het met wat aanpassingen mogelijk om de wedstrijd competitie door te laten gaan. De jaarlijkse informatie avond komt helaas te vervallen, mochten er vis inhoudelijke vragen zijn kun je deze natuurlijk altijd stellen aan de leden van de jeugdcommissie welke herkenbaar aan de waterkant zullen rondlopen.
Voor overige vragen kunt u zich wenden tot de Corona coördinator, deze persoon is herkenbaar aan het oranje hesje tijdens de wedstrijden. Deze functie is verplicht gesteld door sportvisserij Nederland in samenwerking met het RIVM.
Voor de gezamenlijke ouder en kind wedstrijd en tevens jaar afsluiter is nog geen datum bekend, deze hopen we jullie in de loop van het seizoen te kunnen geven.
Bij deze volgen de data en tijden welke van toepassing zijn op het seizoen 2021:
Data:

Dinsdag 08,15,22 en 29 Juni.

Locatie:

Aansluitend volgt het meten onder leiding van de jeugdcommissie én de prijsuitreiking.
Overige bepalingen en regels volgen in de loop van aankomende week.
Verspreid het woord en zegt het voort!

Jeugd plan 2021 klik hier

We hopen jullie natuurlijk allemaal weer te zien aan de waterkant!