Derde jeugdwedstrijd:

Zaterdag, 26 juni 2021

Afgelopen dinsdag 22 Juni werd alweer de derde jeugd wedstrijd gevist, vanwege het tekort aan stekken op het Binnenveld werd er wederom gevist aan de oevers van de zilverkamp. De zon was minder aanwezig wat een positieve bijdrage had aan de vangsten deze avond. Er werd door iedereen vis gevangen en alles bij elkaar resulteerde dit in een flink aantal meters.

De top 3 van deze avond was als volgt.

Met 136 centimeter wist Julian eerste te worden, op de tweede plaats was het Didi die slechts 2 centimeter te kort kwam voor de overwinning. En op de derde plaats is Naïma geëindigd met 119 centimeter.

De poedelprijs was voor opa Tonnie, een brutale eend nam plaats op schoot om daar te snoepen van het lokvoer.

Volgende week dinsdag, 29 Juni is alweer de laatste wedstrijd in competitie verband. Aankomend weekend zal er worden bepaald waar deze wedstrijd wordt gehouden. Hou wederom de site en de Facebook pagina in de gaten!