uitslag nacht v Nol

Zaterdag, 14 augustus 2021

De nacht van Nol een wedstrijd, die jaren terug zal komen, gemiddeld zo'n 15 koppels die er aan mee doen.

Vanwege het hoge water was het toch even puzzelen welke kribben er mee gingen doen.
Uiteindelijk kwamen Jan en Tonnie er uit.
We kregen toestemming van Harrie Vermeulen om op de verre kribben op de plei te vissen..
Dus weinig te lopen en mochten met onze auto op het pad naar 14 blijven staan.
Harrie, namens de verenging bedankt.
De wedstrijd, in de wandelgangen zou er op de 100 kilo worden gevangen, wat viel dit tegen.
Rond een uur of elf gingen de eerste telefoontje op en neer, het was bagger, en werd op de meeste plekken geen schub gevangen.
Alleen Ton Bouwmeister en Dennis Muller ging het redelijk Plei 8 en 7.
De rest moest het doen met bliekjes en voorntjes van 10 cm.
Het weer was fantastisch geen wind een graad of 15 lekker weer.
De meeste hoopten dat het in de nacht dat het beter zou worden, maar helaas dit was niet het geval.

Verder prima georganiseerd en na afloop heerlijke broodjes en krentenbollen van The Engelen.
De dames achter de bar ook weer bedankt voor de heerlijke koffie, en dat heb je nodig na zo'n nacht.

Hier de uitslag.

1- Tonnie Bouwmeester en Joop van Roijen   Gewicht 31.900 Gram Plei 7.
2- Gert Bakker en Adrie Schuurmans  Gewicht 21,170 Gram Plei 10
3- Arnold de Haas en Tonnie de Haas  Gewicht 21.000 Gram Krib 1.
4- Dennis Muller En Roel Verdort  Gewicht 20.300 Gram Plei 8
5-Eddy van Verwerven en Dick van Gammeren  Gewicht 19.800 Gram Krib 10.
6- Fred Hekkers   Gewicht 19.470 Gram Plei 9.

Al met al blijft het een leuke wedstrijd Sint Petrus