Uitslag derde jeugdwedstrijd:

Dinsdag, 21 juni 2022

Wedstrijd drie alweer, wederom prachtig weer en een mooie opkomst. Zelfs tijdens de derde wedstrijd mochten we weer een nieuwe deelnemer verwelkomen, super!

Voorafgaand aan de wedstrijd had de jeugdcommissie met alle kinderen afgesproken dat ze allemaal vis zouden vangen. De kinderen hebben zich hier 100% voor ingezet en met succes, iedereen heeft vis gevangen. Wij zijn trots!

Terwijl iedereen lekker zat te vissen was daar in ene een heerlijke traktatie van Vin'k heerlijk Huissen, vers gebakken frietjes met een broodje kroket! Super lekker!!
iedereen heeft lopen smullen. Bas, bedankt voor jouw sponsoring, dit wordt enorm gewaardeerd.

Klokslag 20:00 uur wist Robin nog zijn laatste vis te vangen, was het genoeg voor de winst ?

Het meten duurde vanavond wat langer als normaal, Benthe wist namelijk bijna 6!!! meter vis uit het water te halen en was daarmee de terecht winnaar van de avond. Super gevist samen met papa!

Op de tweede plaats: Robin met 313 centimeter, klasse!

Derde plaats: Theo, 289 centimeter… samen met zijn zus Benthe, de grote winnaars van de avond.

Plek 4: Tom met 249 centimeter, zijn zeelt van 43 centimeter was net 1 centimeter te kort voor de titel: “grootste vis 2022.”

Plek 5: 213 centimeter: Leon
Plek 6: 120 centimeter: Naïma
Plek 7: 116 centimeter: Jullian
Plek 8: 98 centimeter: Didi
Plek 9: 94 centimeter: Raff
Plek 10: 93 centimeter: Stann
Plek 11: 49 centimeter: Woest
Plek 12: 43 centimeter: Marvin
Plek 13: 40 centimeter: Raf
Plek 14: 14 centimeter: Bram

Volgende week, maandag 27 Juni is de laatste competitie wedstrijd. Het beloofd zeer spannend te worden!

Na de wedstrijd zullen de bekers worden verdeeld, wie gaat er naar huis met de titel: Koning / Koningin 2022 ?!

foto klik hier