Uitslag 4e jeugdwedstrijd:

Dinsdag, 28 juni 2022

Maandag 27 juni werd alweer de laatste wedstrijd om het koningschap gevist. Met een flinke regenbui voorafgaand aan de wedstrijd was er genoeg activiteit in het water waarneembaar.

Met een heerlijk avond zonnetje streek iedereen langs de waterkant neer om nog een keer alles te geven.

Safe the best for the last… want wat werd er een hoop vis gevangen deze avond!

Met een absoluut record aan gevangen centimeters tijdens een wedstrijd wist Theo de eerste plaats te bemachtigen met 841 centimeter. Waar zou dit hem brengen in het kampioenschap?

De tweede plaats was er voor Tom met 342 centimeter. Tom wist elke wedstrijd zijn net goed gevuld te krijgen, voor hem was het nu ook spannend waar hij zou eindigen..

Op de derde plaats deze avond: Naïma met 325 centimeter, na iedere wedstrijd een “grote” vis te hebben verspeeld, wist ze nu in de laatste 4 minuten een prachtige zeelt te vangen van maar liefst 48 centimeter!

Vierde plaats: 318 centimeter: Benthe.
Vijfde plaats: 288 centimete: Leon.
Zesde plaats: 259 centimeter: Stan.
Zevende plaats: 229 centimeter: Raff.
Achtste plaats: 221 centimeter: Woest.
Negende plaats: beide 211 centimeter: Robin & Marvin.
Elfde plaats: 152 centimeter: Jullian.
Twaalfde plaats: 115 centimeter: Raf.
Dertiende plaats: 110 centimeter: Didi.

Na afloop van de wedstrijd was het tijd om te gaan rekenen, wie zou er dit seizoen met de bekers naar Huis gaan?

Wordt vervolgt..

foto klik hier