tweede jeugdwedstrijd

Vrijdag, 2 juni 2023

Maandag 29 mei werd de tweede jeugdwedstrijd gevist.

. Met een hele mooie opkomst, wederom 4 nieuwe jeugdleden werd er onder soms winderige omstandigheden gevist voor het meeste aantal centimeters.

Net als vorige week werd er al snel overal een visje gevangen, door sommigen wat meer, door een ander helaas niet zo veel..

Waar wel iedereen blij van werd, waren de heerlijke snacks, gesponsord door Bas Vink van cafetaria Vin'k heerlijk Huissen. Met een gevulde buik was het aan het einde van de wedstrijd wachten op de uitslag.

Marvin, vissend op een kop-stek liet zien dat dit vaak goede stekken zijn, met ruim 551 centimeter vis wist hij deze avond ruimschoots te winnen. Klasse gevist, Marvin!

Naast Marvin, zat Theo junior, met 361 centimeter wist hij knap tweede te worden!

Samira, winnares van vorige week, wist met 220 centimeter derde te worden.

De grootste vis werd deze avond gevangen door de jongste deelnemer ooit. Hugo, 3,5 jaar oud wist met een mooie voorn de grootste van de avond te vangen. De grootste vis van het seizoen is de zeelt van 45cm. Gevangen door Robin.

De uitslag was verder als volgt:

4: Raff, 200 cm.
5: Raf, 128 cm.
6: Valentino, 114cm.
7: Dani, 108 cm.
8: Hugo, 70cm.
9: Stan, 65cm.
10: Tom, 51cm.
11: Robin, 50cm.
12: Giorgio, 42cm.
13: Brent, 32cm.
14: Sep, 14cm.
15: Woest, 10cm.
16: Joep, 0cm.

Over 2 weken, op maandag 12 Juni, wordt de derde wedstrijd gevist. Het kampioenschap is zeker nog niet beslist. Deelname kan altijd wanneer je lid bent van HSV St. Petrus. Een gratis jeugdvergunning is via de website te downloaden. Verdere voorwaarden vinden jullie terug in onze folder en online.

Graag tot over 2 weken allemaal!