laatste jeugdwedstrijd

Dinsdag, 27 juni 2023

Maandagavond 26 juni werd alweer de laatste jeugdwedstrijd voor de competitie gevist.

Door het verlengen van het wedstrijd seizoen met een maand én het warme weer heeft het “groen” op het Binnenveld de kans gekregen om flink te groeien. Daardoor is er voor gekozen om de laatste wedstrijd aan de zilverkamp te vissen. Onder toeziend oog van de jeugdcommissie van Hengelsportvereniging De Karper - Bemmel / Haalderen, bedankt voor jullie interesse en komst! Werd er geloot en vervolgens gevist voor de meeste centimeters van de avond.

De winnaar van het seizoen 2023 bij de pupillen was nog niet beslist. Ondanks de moeilijkheid van de zilverkamp kon er nog van alles gebeuren in het klassement.

Samira, de enige dame dit seizoen was alle wedstrijden al sterk aan het vissen onder toeziend oog van opa, ze wist met 298 centimeter deze wedstrijd te winnen, Klasse!

Stan wist zijn net te vullen met 207 cm en werd daarmee knap tweede!

Woest wist met 192 centimeter de derde plek te bemachtigen, goed gevist!

Grote vissen werden er deze avond niet gevangen, wel een hele hoop kleintjes. Helaas werden er ook enkele vissen verspeeld waardoor niet iedereen vis ving.

De overige uitslag was als volgt:

4: Marvin, 146cm.
5: Theo, 130cm.
6: Tom, 96cm.
7: Raff, 86cm.
8: Dani, 71cm.
9: Jim, 50cm.
10: Joep, 13cm.
11: Sep, 10cm.
12: Raf, 0cm.
12: Hugo, 0cm.

Zaterdag 1 Juli zullen we vanuit Huissen met een mooie delegatie afreizen naar Gendt voor de jeugd betuwe combinatie.

Maandag 3 juli wordt de ouder en kind koppelwedstrijd gevist aan de zilverkamp.

Bedankt en tot de volgende keer!

Jeugdcommissie St petrus Huissen.