derde wedstrijd bij de jeugd

Donderdag, 6 juni 2024

Maandagavond 3 juni werd alweer de derde wedstrijd bij de jeugd gevist. Ook vandaag mochten wij weer 2 nieuwe jeugdleden verwelkomen; Luuk en Ismael, welkom!

Met een fantastische opkomst werd er vanavond wederom gevist voor de meeste centimeters. Marvin kwam er al vrij snel achter dat hij serieuze concurrentie had op zijn stek.. een lokale kat had haar zinnen gezet op het leefnet, daar waar de gevangen vis in wordt bewaard. Helaas voor de kat, ving zij  achter het net.

Er werd deze avond flink gevangen, helaas werden er ook diverse grote vissen verspeeld, hierdoor bleef het spannend, er waren namelijk meerdere deelnemers die richting de 3 meter grens gingen.

Uiteindelijk was het Samira die met 291 cm wist te winnen. Slechts 5cm meer als de nummer 2, Stan. Op de derde plek was het Jim met 275cm.  Ook deze wedstrijd was het wederom spannend, de eindstand is ook nog alles behalve zeker, tijdens de vierde wedstrijd zal bepaald worden wie er koning of koningin van 2024 wordt.

Deze avond werden de kinderen getrakteerd  op heerlijke snacks van Vin'k heerlijk Huissen!Bas, wederom bedankt voor jouw heerlijke sponsoring dit seizoen.

Tijdens de volgende wedstrijd op 17 juni is er nog steeds plek voor nieuwe deelnemers, iedereen tot en met 17 jaar is welkom!

De jeugdcommissie.

klik hier foto`s