Laatste jeugd wedstrijd.

Maandag, 1 juli 2024

Maandagavond 17 juni werd alweer de laatste jeugd-competitiewedstrijd  gevist van dit seizoen.. zowel bij de pupillen als bij de junioren was het voor velen nog mogelijk om op het podium te komen..

Het begin was taai, iedereen wist vis te vangen, sommigen moesten er alleen wat langer op wachten of er veel voor doen.

Tijdens deze laatste wedstrijd mochten we wederom 2 nieuwe kinderen verwelkomen, dat brengt het aantal jeugdleden wat mee heeft gevist tijdens de wedstrijden tot ruim boven de 20, dat is iets waar wij als vereniging en jeugdcommissie super trots op zijn!

Met het meeste aantal centimeters gevangen op een avond dit seizoen, namelijk 300 centimeter precies, wist Jim de wedstrijd te winnen, klasse!

De nummer 2 heeft vaker op het podium gestaan dit jaar.. Samira werd vanavond tweede met 284 centimeter gevolgd door Stan, die zijn net gevuld zag worden door “letterlijk” een roze zonnebril met 254 cm.

Voor de organisatie is het tijd om alles bij elkaar op te gaan tellen en de prijsuitreiking voor te bereiden.

Op 24 juni zal tijdens de ouder en kind wedstrijd de prijsuitreiking plaatsvinden.

De ouder en kind wedstrijd zal dit jaar in Gendt, op de kanovijver van HSV de Snoek worden gevist, we zijn erg dankbaar voor deze unieke kans.